piątek, 20 maja 2011

Duchy zemną rozmawiają ?

Miałam to samo co pewna dziewczyna przeczytajcie

Dzisiaj w nocy, nie wiem czy to była trzecia nie mogłam spać,
odwracałam się z boku na bok, i zaczęłam podejrzewać
że ktoś stoi przy łóżku, nie widziałam nikogo ale miałam takie
przeczucie..zaczęło się robić zimno.
I nagle usłyszałam w myślach jakby jej głos, zaczęła ze mną rozmawiać,
przedstawiła się , że nazywa się Anna Nowak i prosi o ratunek i ocalenie, żebym
odmówiła ojcze nasz.
Bardzo się bałam, ale odmówiłam modlitwę, przez jakiś czas coś jeszcze mówiła,
ale ja zasnęłam. Ostatni raz jak ją słyszałam, zajrzałam na zegarek w telefonie
była 5 rano.

Czy ktoś miewa podobne rzeczy, co to jest w ogóle..
nie wiem czy mam się bać czy co?
teraz to piszę spokojnie ale w nocy wszystko inaczej wygląda.
Będę wdzięczna za wypowiedzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz